Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI)

La informàtica és un element clau en molts camps científics i tecnològics. En realitat, l’actual progrés socioeconòmic no es pot entendre sense tenir present el desplegament de l’accés i l’intercanvi d’informació entre persones i màquines, sistemes i institucions. Cal poder disposar de professionals amb una vocació clara, talent i una formació sòlida, com la que els proporciona el master's degree in Innovation and Research in Informatics (màster universitari en Innovació i Recerca en Informàtica), acreditat amb excel·lència per l'AQU Catalunya. S’ha dissenyat per aconseguir un context sòlid en diversos aspectes de la recerca en els camps de la informàtica avançada, els gràfics informàtics i la realitat virtual, les xarxes informàtiques i els sistemes distribuïts, la informàtica d’alt rendiment i l’enginyeria de serveis.

Especialitats

• Advanced Computing
  • Computer Graphics and Virtual Reality
  • Computer Networks and Distributed Systems
  • Data Science and Business Intelligence
  • High Performance Computing
  • Service Engineering
Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre i febrer
Horaris i modalitat
Matí. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense expedició del títol, 6.535 € (9.802 € per a no residents a la UE).
Aquest màster ha estat seleccionat dintre del programa de beques per a màsters d'excel·lència que convoca la Fundació Catalunya La Pedrera. Més informació dels criteris d’assignació a Fundació Catalunya-La Pedrera.
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Anglès
Lloc d'impartició

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Amb altres universitats internacionals
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics +  Master of Science Degree in Computer Engineering (Politecnico di Torino).
  • Master's degree in Innovation and Research in Informatics +  Maestría en Ciencias en Ingeniería de Cómputo (Instituto Politécnico Nacional, Mèxic).

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció