Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Nàutica i Transport Marítim

Curs 2017-2018

Amb el grau en Nàutica i Transport Marítim*,  adquiriràs els coneixements tècnics necessaris per garantir l’òptima direcció de les maniobres en l’àmbit de la navegació, de la seguretat i la prevenció de la contaminació, dels transports especials i dels sistemes radioelectrònics, entre altres. La teva formació es completarà amb coneixements sobre meteorologia, tècniques de representació i disseny per ordinador, legislació i normativa marítima i organització, gestió, comercialització i finançament d'empreses marítimes. Podràs escollir entre dues mencions:

Menció en Pràctiques en Vaixell
T’embarcaràs en un vaixell mercant com a alumne en pràctiques i podràs realitzar part de les pràctiques professionals necessàries per obtenir el títol de pilot de la marina mercant.

Menció en Negoci Marítim i Logística Portuària
Adquiriràs coneixements sobre el  funcionament i els agents que intervenen en el negoci marítim i la logística portuària, aprofundint en temes de gestió, planificació, legislació, economia, negoci marítim internacional i de curta distància, etc. Aquesta menció s’imparteix en anglès.

Mencions

• Pràctiques en Vaixell
  • Negoci Marítim i Logística Portuària
Mostra el text complet
Amaga el text complet
4 anys
Càrrega lectiva
240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2017-2018
Horaris/torns
Matí
Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.431 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Places nou ingrés
Places canvi d'estudis
Nota de tall del curs 2017-2018
5,626. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Professió regulada

* Un cop finalitzat el període d'embarcament requerit i haver complert els requisits que estableix la Marina Mercant.

Aquest grau / màster universitari forma part d'un programa integrat de grau i màster que habilita per a professions regulades

• Direcció de ports esportius.
  • Inspector/a de vaixells i de pesca.
  • Controlador/a del  trànsit marítim.
  • Pèrit judicial en temes marítims.
  • Consignatari/ària.
  • Càrrecs tècnics i de gestió a ports de l'Estat
  • Inspecció de seguretat.
  • Càrrecs tècnics en empreses estibadores.
  • Practicatge.
  • Docència.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una 3a llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Lloc d'impartició
Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)

Versió per imprimir

Sol·licita informació