Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Antoni Urpí, director del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació

Ha renovat en el càrrec el dia 1 de març

El professor i investigador Antoni Urpí continuarà durant quatre anys més com a director del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació, càrrec que exerceix des de febrer de 2013.

02/03/2017
Llicenciat i doctor en Informàtica per la UPC, Antoni Urpí ha estat nomenat l’1 de març director del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació, unitat que dirigeix des de fa quatre anys.

Professor titular d’universitat, Antoni Urpí imparteix docència a la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB). Com a investigador és membre del grup de recerca Modelització i Processament de la Informació (MPI). La seva recerca està vinculada a la modelització conceptual, al raonament automatitzat en esquemes conceptuals, als problemes d’actualització de bases de dades i a la integració de dades.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)