Esteu aquí: Inici > Actualitat UPC

Actualitat UPC

Noticia Premsa L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca
Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha acollit l’acte acadèmic de presentació de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb la presència de l'arquitecte català, que ha donat al centre part del seu llegat bibliogràfic, i amb la participació dels arquitectes Rafael Moneo, Eduardo Mangada, Pere Joan Ravetllat, així com de l’escriptor Jordi Coca.
Noticia Premsa Agustí Martín, elegit degà de l’FNB
El professor Agustí Martín ha estat elegit degà de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB), segons els resultats provisionals de les votacions que han tingut lloc el 26 d’abril.
Noticia Premsa Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016
Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, Albert Cabellos, Ramon Codina, Jordi Martorell i Eva Miranda han estat reconeguts amb l’ICREA Acadèmia 2016, una distinció que els permetrà, en els propers cinc anys, ampliar la seva dedicació a la recerca i comptar amb un ajut de 40.000 euros.
Noticia Premsa El Claustre Universitari de la UPC es constituirà, amb els membres electes renovats, en la sessió del 2 de maig
Dimarts, 2 de maig, a l’auditori de l’edifici Vèrtex de Barcelona, tindrà lloc la constitució i la primera sessió del Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb els membres nats i els membres electes renovats a partir de les eleccions realitzades, per primer cop íntegrament per urna electrònica, el març passat.
Noticia Premsa La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris causa' al professor Kip S. Thorne, un dels màxims experts mundials en els camps de la física teòrica, la física gravitacional i l’astrofísica. La seva trajectòria professional ha destacat en diverses àrees científiques, com ara la gravitació, l’òptica o l’astrofísica, però també en àrees marcadament tecnològiques, com ara el disseny d’algorismes de processament del senyal. L’acte d’investidura tindrà lloc a les 11.30 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex i es podrà seguir en directe per tv.upc.edu.
És notícia
La professora i sotsdirectora de l'ETSAB Carolina Garcia i l'arquitecte Oriol Bohigas, davant l'exposició de la biblioteca del centre 'Oriol Bohigas. Portafoli' L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) ... [llegir +]
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)