Esteu aquí: Inici > Actualitat UPC

Actualitat UPC

Noticia Premsa La UPC desperta vocacions tecnològiques al YoMo
Controlar el televisor a través dels moviments, analitzar la força de les onades o representar gràficament el relleu en un mapa... aquestes són algunes de les activitats que la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) portarà a terme al festival YoMo. En aquesta primera edició del festival, una cinquantena de professors de diferents centres traslladaran l’activitat de l’aula a les instal·lacions de Fira de Barcelona (Recinte Montjuïc Avda. Reina Maria Cristina).
Noticia Premsa La FIB, guardonada amb el Premi d’Honor a la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica
La 22a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que ha tingut lloc el 24 de febrer, ha atorgat el Premi d’Honor a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB). Es tracta d’un reconeixement de màxima distinció que ha estat atorgat a la FIB amb motiu del seu 40è aniversari “com a centre pioner i de referència internacional”. D’altra banda, el director de l'Institut de Cicències Fotòniques (ICFO), Lluís Torner, ha rebut el Premi Salvà i Campillo a la personalitat destacada.
Noticia Premsa Obert el període per presentar candidatures a les eleccions al Claustre Universitari
Un total de 32.526 persones estan cridades a votar en les eleccions per escollir els representants del PDI, del PAS i de l’estudiantat al Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), segons el cens definitiu publicat el 22 de febrer a la Seu Electoral Electrònica. Les candidatures es poden presentar del 23 de febrer i a l’1 de març, fins a les 13 h. Les votacions s’efectuaran, per primer cop, íntegrament per urna electrònica, entre les 10 h del 28 de març i les 9.59 h del 31 de març.
Noticia Premsa El Claustre Universitari debat, el 7 de març, l’informe del rector sobre política universitària i el programa d’actuació del 2017
El rector de la UPC, Enric Fossas, presentarà l’Informe sobre política universitària i el pla d’actuació per al 2017 en la propera reunió del Claustre Universitari, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, que tindrà lloc el 7 de març, a partir de les 10 h, en sessió ordinària.
Noticia Premsa L'Escola de Camins acull, els dies 7 i 8 de març, la conferència internacional ‘Tramvia-ciutat’
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a través de l’Institut de Sostenibilitat i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, i amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i el Cercle d’Infraestructures, organitza els propers dies 7 i 8 de març la conferència internacional ‘Tramvia-ciutat’, una trobada de respresentants de diverses ciutats de tot el món que té com a objectiu analitzar les potencialitats i el futur d’aquest mitjà de transport.
És notícia
L'Escola de Camins acull, els dies 7 i 8 de març, la conferència internacional ‘Tramvia-ciutat’ La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a través de l’Institut de Sostenibilitat i ... [llegir +]
Investigadors del CREB participen en la caracterització de patologies cardíaques de la malaltia Hutchinson-Gilford Investigadors del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC han participat, amb ... [llegir +]
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i Núria Castell, directora de la FIB, en el moment d'entrega del Premi d'Honor. La FIB, guardonada amb el Premi d’Honor a la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica La 22a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que ha tingut lloc el 24 de febrer, ha ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)