Esteu aquí: Inici > Actualitat UPC

Actualitat UPC

Noticia Premsa Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona

Noticia Premsa Cinc equips d’estudiants competeixen aquest estiu amb els seus vehicles a Formula Student 2017
El Vilanova Fórmula Team, format per estudiants de l’EPSEVG, ha superat durant el cap de setmana del 19 al 23 de juliol les proves de Formula Student 2017 a Itàlia per poder participar en les altres curses de la competició universitària internacional en altres circuits. Ho farà en el de Barcelona-Catalunya, a Montmeló, del 23 al 27 d'agost, juntament amb els altres quatre equips de la Universitat que també competeixen en el concurs, en aquest o altres circuits europeus: ETSEIB Motorsport, format per estudiants de l’ETSEIB; UPC ecoRacing, de l’ESEIAAT; e-Tech Racing, de l’EEBE, i Dynamics UPC Manresa, de l’EPSEM.
Noticia Premsa 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés internacional womENCourage 2017, una trobada científica i de networking en què participaran més de 200 estudiantes, investigadores i professionals vinculades a l’àmbit de l’enginyeria informàtica. El congrés, que té lloc per primer cop a Espanya, vol ser punt de trobada per compartir experiències professionals, casos d’èxit i debats sobre el foment de vocacions, sobretot femenines, en l’àmbit de la informàtica.
Noticia Premsa La matrícula per a estudiants de grau de nou accés es reaniciarà el 7 de setembre
Els estudiants que obtingueu plaça a la UPC en la reassignació de setembre us podeu matricular el 7 i el 8 d'aquell mes, un cop hagueu rebut el missatge de la UPC que confirma l'assignació i l'enllaç a la guia de matrícula. En aquesta guia podeu consultar tota la informació sobre el procés de matrícula i la data concreta per matricular-se. Si ja ets estudiant de grau de la UPC, consulta les dates de matrícula per al curs 2017-2018 que t’indica el teu centre.
Noticia Premsa L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC
El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enguany, la lliçó inaugural anirà a càrrec de l’arquitecta Carme Pigem. Titulada per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) i professora associada d’aquesta escola i de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), Pigem és una de les sòcies fundadores d’RCR Arquitectes, estudi reconegut amb el Premi Pritzker 2017.
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)