Esteu aquí: Inici > Actualitat UPC

Actualitat UPC

Noticia Premsa El 22 de juny, lliurament dels premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC YUZZ
Dijous, 22 de juny, a partir de les 16 h, tindrà lloc, a la sala d’actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), l’acte de lliurament dels premis del 7è Concurs Emprèn UPC YUZZ, destinats a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre l’estudiantat universitari. Els nou projectes finalistes, dels més de 50 que es van presentar a l’inici del concurs, opten ara als tres premis Emprèn UPC i a un viatge a Silicon Valley, així com a dos guardons més: a la dona emprenedora i a la tecnologia disruptiva.
Noticia Premsa Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats
15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han desenvolupat set prototips per millorar la qualitat de vida de pacients de l’Hospital Asepeyo Sant Cugat que pateixen diverses discapacitats. La viabilitat de les propostes dels estudiants serà analitzada pels professionals sanitaris del centre hospitalari, tot i que alguns pacients ja n’han comprovat l’efectivitat.
Noticia Premsa Els sindicats i la CRUE reclamen incloure al PAS en les mesures per reduir la temporalitat
La Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas (CRUE Universidades Españolas) ha fet públic, el 13 de juny, un comunicat en el qual informa que ha instat als grups polítics i al Ministeri d’Educació, Cultura i Esport a millorar les condicions laborals del personal universitari, a eliminar la taxa de reposició i a incorporar mesures per a l’estabilització que garanteixin la millora la promoció interna del Personal Docent i Investigador (PDI) i del Personal d'Administració i Serveis (PAS).
Noticia Premsa Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat
La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els agents socials i econòmics, i els grups parlamentaris han subscrit, el 19 de juny, el Pacte Nacional per a la Universitat (PNU), impulsat pel Departament d’Empresa i Coneixement, mitjançant la Secretaria d’Universitats i Recerca, per debatre i consensuar el futur del model universitari català.
Noticia Premsa En marxa un nou programa d’incubació d'empreses fotòniques, impulsat pel CD6 i l'Ajuntament de Terrassa
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a través del Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes (CD6), i l’Ajuntament de Terrassa impulsen un programa d’incubació d’empreses fotòniques amb l’objectiu d’integrar els agents actius en la creació de noves idees de negoci que utilitzin la llum com a element per desenvolupar el seu producte o servei. La iniciativa compta amb el suport de la Fundació Mobile World Capital i del Clúster d’Òptica i Fotònica del Sud d’Europa (SECPhO).
És notícia
El 22 de juny, lliurament dels premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC YUZZ Dijous, 22 de juny, a partir de les 16 h, tindrà lloc, a la sala d’actes de la Facultat ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)