Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2007 > Inaugurat un nou centre de processament de dades

Inaugurat un nou centre de processament de dades

18/10/2007

La universitat estrena el nou centre de processament de dades, un nou equipament que acull els equips informàtics i de comunicacions que estaven ubicats a les dependències que ocupa UPCnet a l’edifici Vèrtex. El nou centre, ubicat a la planta S3 de l’edifici Omega, disposa de més espai, amb una superfície per al servidors de 250 m2, i un millor condicionament.

La temperatura del nou equipament és quatre graus més que en les antigues instal·lacions, cosa que suposa un important estalvi energètic. El centre disposa de 68 racks per a servidors i equips de telecomunicacions que són ampliables "en calent" i sense necessitat d’aturar el servei. Això també és possible en el cas que s’hagi d’augmentar la capacitat elèctrica.

El trasllat dels equipament es va efectuar del 8 de maig al 8 de juliol amb la cura necessària per a que la repercussió als serveis de la Politècnica fos mínima.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Estudiants d'arquitectura de la UPC La UPC, entre les 300 millors universitats del món en Arts i Humanitats en el rànquing THE WUR La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se situa entre les 300 millors universitats del món ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)