Esteu aquí: Inici > Més notícies > El disseny 'Puja-hi' guanya el concurs de la carpeta per al curs 2017-2018

El disseny 'Puja-hi' guanya el concurs de la carpeta per al curs 2017-2018

La proposta d’Alberto Sancho, estudiant de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), ha estat la guanyadora del 14è Concurs Carpeta UPC, amb 1.362 vots.

03/04/2017
‘Puja-hi’ és el disseny que més vots ha obtingut: 1.362 dels 3.702 emesos en el concurs per il·lustrar la carpeta que la UPC imprimirà i lliurarà a tots els estudiants el curs vinent. La proposta ‘Quadrícula’, d’Adrià Cabeza, estudiant de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), ha quedat en segon lloc, amb 1.025 vots.

Les altres dues finalistes ‘Menys pot ser més’, d’Oriac Drudis, de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), i ‘Html UPC Folder’, de Roger Coll, de la FIB, han rebut 830 i 485 vots, respectivament. Al concurs Carpeta UPC s’hi ha presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants procedents de 10 centres docents de la Universitat.

Les votacions s’han dut a terme, via web, del 2 al 24 de març, i en total hi han participat 3.702 membres de la comunitat universitària.

Alberto Sancho, guanyador del 14è Concurs Carpeta UPC, serà premiat amb una tauleta i amb una beca per un valor màxim de 2.000 euros, en forma d’ajut de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logo del Fòrum de Joves Talents de Catalunya Arriba a Berga el tercer Fòrum de Joves Talents de Catalunya, organitzat per l’Exploratori de Recursos de la Natura Del 28 de juny a l’1 de juliol de 2017, Berga acollirà la tercera edició del Fòrum de Joves ... [llegir +]
Foto de grup de tots els finalistes del concurs, juntament amb els representats institucionals i acadèmics, amb la vicerectora Esther Real al mig. Lliurats els premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC-Yuzz Un sistema que gestiona i controla de forma exhaustiva la recollida dels nens als centres ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)