Esteu aquí: Inici > Més notícies > Estudiantat de la Universitat Xinesa del Petroli amplia la seva formació a la UPC

La Universitat Xinesa del Petroli ha arribat a un acord amb la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech (UPC) per facilitar que els seus estudiants ampliïn els estudis a la UPC. Ja han arribat a Barcelona els primers 10 estudiants i estudiantes seleccionats per la universitat xinesa per poder prendre part al programa de formació a mida, de tres anys de durada.

09/10/2012
Els enginyers i enginyeres seleccionats a Beijing cursen estudis d’especialització en enginyeria del petroli, geològica, química, mecànica o electrònica. A la UPC hi cursaran durant dos anys un màster impartit per l’Escola de Camins, vinculat a l’enginyeria geològica i l’energia.

Aquest programa de formació a Barcelona que els ofereix la UPC s’inicia amb un any d’aprenentatge intensiu d’espanyol i de cultura local, coordinat pel Servei de Llengües i Terminologia. Els estudiants i estudiantes estan recolzats per tutors d’ambdues universitats, que els donen suport en els aspectes acadèmics, administratius i d’adaptació al nou entorn.

Està previst que entre 10 i 30 estudiants de la Universitat Xinesa del Petroli iniciïn anualment aquest programa de formació a mida finançat per la China National Petroleum Corporation, l’empresa estatal xinesa d’hidrocarburs. Un cop finalitzin els estudis, els titulats i titulades tindran l’oportunitat d’iniciar la trajectòria laboral a les seus d’aquesta companyia a Bolívia i Perú.

Aquest acord s’inscriu dins el programa UPC Abroad, destinat a intensificar la internacionalització de la Universitat. La relació amb les universitats xineses n’és un dels aspectes claus, que en el darrers anys ha generat un increment de les aliances estratègiques i els programes d’intercanvi, a més de la creació d’un campus Sino-Espanyol a la Universitat de Tongji, a Xangai.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Llanda realitzada amb la impressora AM S5500P de Ricoh Ricoh España i el CIM de la UPC inauguren un centre punter en tecnologies d’impressió 3D Ricoh España, empresa líder en tecnologia i transformació digital, i el CIM de la UPC, entitat ... [llegir +]
Acords amb diverses universitats per a l’aprenentatge d’idiomes La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha signat acords amb diverses universitats –la ... [llegir +]
Públic assistent i membres participants en l'acte de reconeixement de Maria Àngels Puigví (a la taula, segona per la dreta) Reconeixement a la professora Maria Àngels Puigví, Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària a la trajectòria docent Dimecres, 13 de setembre, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)