Esteu aquí: Inici > Més notícies > Global Game Jam, dos dies per crear un videojoc

Del 25 al 27 de gener, a la sala Àgora del Campus Nord de la UPC (carrer Jordi Girona, 1-3. Edifici B3)

Global Game Jam, dos dies per crear un videojoc

Durant el cap de setmana del 25 al 27 de gener, desenvolupadors de videojocs de més de 40 països participaran en la Global Game Jam, un esdeveniment que promou trobades arreu del món per programar, dissenyar i intercanviar coneixements entorn als videojocs.

24/01/2013
Els participants en les més de 306 reunions locals previstes disposaran de 48 hores per organitzar-se en grups i elaborar un prototipus de videojoc, que respongui als temes establerts per l’organització.

És la cinquena edició d’aquesta trobada internacional i, per tercer cop, tindrà la seu a Barcelona, concretament al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech (UPC).

A l’Estat espanyol, hi ha reunions de la Global Game Jam a Madrid, Bilbao, Gandia i Vilanova i la Geltrú i, juntament amb aquestes, l’Associació de Videojocs de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (Video Games Associació Facultat d’Informàtica de Barcelona, VGAFIB) ha organitzat un any més la trobada internacional a la ciutat comtal, destinada a un màxim de 75 desenvolupadors.

Aquesta iniciativa facilita a l’estudiantat i a d’altres persones interessades en els videojocs una intensa experiència de treball col·laboratiu que els acosta a la pràctica professional del sector. Els prototips elaborats es publiquen al web de la Global Game Jam, i alguns han estat desenvolupats posteriorment fins esdevenir productes comercials.

Els participants a la Global Game Jam de Barcelona e citaran divendres, dia 25, a les 16 hores, i després de formar els grups, iniciaran la programació del videojoc, la qual tindrà lloc ininterrompudament fins al diumenge, a les 15 hores. A la sala Àgora s’habilitarà una zona de descans perquè els participants que ho vulguin no hagin d’abandonar el recinte. Diumenge a la tarda, els grups presentaran les seves creacions i es farà una valoració conjunta dels resultats. Les inscripcions per participar a la Global Game Jam es poden fer a través del web de la VGAFIB.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La higiene de mans obre la V Jornada de Contactologia per a professionals, del Centre Universitari de la Visió El proper dia 17 de setembre, de 9h a 17h, el Centre Universitari de la Visió (CUV) de la Facultat ... [llegir +]
La UPC, seu de la segona conferència internacional de la formació permanent en ciències aplicades Entre els dies 15 i 17 de setembre, la Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech ... [llegir +]
El 30 d’octubre, eleccions parcials per renovar vacants al Claustre Universitari El 10 de setembre s’han convocat les eleccions parcials per renovar les 61 vacants que s’han ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech