Esteu aquí: Inici > Més notícies > Global Game Jam, dos dies per crear un videojoc

Del 25 al 27 de gener, a la sala Àgora del Campus Nord de la UPC (carrer Jordi Girona, 1-3. Edifici B3)

Global Game Jam, dos dies per crear un videojoc

Durant el cap de setmana del 25 al 27 de gener, desenvolupadors de videojocs de més de 40 països participaran en la Global Game Jam, un esdeveniment que promou trobades arreu del món per programar, dissenyar i intercanviar coneixements entorn als videojocs.

24/01/2013
Els participants en les més de 306 reunions locals previstes disposaran de 48 hores per organitzar-se en grups i elaborar un prototipus de videojoc, que respongui als temes establerts per l’organització.

És la cinquena edició d’aquesta trobada internacional i, per tercer cop, tindrà la seu a Barcelona, concretament al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech (UPC).

A l’Estat espanyol, hi ha reunions de la Global Game Jam a Madrid, Bilbao, Gandia i Vilanova i la Geltrú i, juntament amb aquestes, l’Associació de Videojocs de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (Video Games Associació Facultat d’Informàtica de Barcelona, VGAFIB) ha organitzat un any més la trobada internacional a la ciutat comtal, destinada a un màxim de 75 desenvolupadors.

Aquesta iniciativa facilita a l’estudiantat i a d’altres persones interessades en els videojocs una intensa experiència de treball col·laboratiu que els acosta a la pràctica professional del sector. Els prototips elaborats es publiquen al web de la Global Game Jam, i alguns han estat desenvolupats posteriorment fins esdevenir productes comercials.

Els participants a la Global Game Jam de Barcelona e citaran divendres, dia 25, a les 16 hores, i després de formar els grups, iniciaran la programació del videojoc, la qual tindrà lloc ininterrompudament fins al diumenge, a les 15 hores. A la sala Àgora s’habilitarà una zona de descans perquè els participants que ho vulguin no hagin d’abandonar el recinte. Diumenge a la tarda, els grups presentaran les seves creacions i es farà una valoració conjunta dels resultats. Les inscripcions per participar a la Global Game Jam es poden fer a través del web de la VGAFIB.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Fins al 15 d’octubre es poden sol·licitar la beca Equitat i les acreditacions de l’AGAUR per matricular-se com a becari condicional al curs 2016-2017 L'Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha unificat el procediment per ... [llegir +]
Formula Student compta, aquest estiu, amb cinc equips d’estudiants de la UPC que competeixen als circuits europeus L’ETSEIB Motorsport, format per estudiants de l’ETSEIB; l’UPC ecoRacing, de l’ESEIAAT; ... [llegir +]
Carpeta de la UPC pel curs 2016-2017 El període de matrícula de graus a la UPC es reobrirà el mes de setembre El 27 de juliol s'ha tancat el primer període de matrícula als graus de la Universitat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)