Esteu aquí: Inici > Més notícies > Global Game Jam, dos dies per crear un videojoc

Del 25 al 27 de gener, a la sala Àgora del Campus Nord de la UPC (carrer Jordi Girona, 1-3. Edifici B3)

Global Game Jam, dos dies per crear un videojoc

Durant el cap de setmana del 25 al 27 de gener, desenvolupadors de videojocs de més de 40 països participaran en la Global Game Jam, un esdeveniment que promou trobades arreu del món per programar, dissenyar i intercanviar coneixements entorn als videojocs.

24/01/2013
Els participants en les més de 306 reunions locals previstes disposaran de 48 hores per organitzar-se en grups i elaborar un prototipus de videojoc, que respongui als temes establerts per l’organització.

És la cinquena edició d’aquesta trobada internacional i, per tercer cop, tindrà la seu a Barcelona, concretament al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech (UPC).

A l’Estat espanyol, hi ha reunions de la Global Game Jam a Madrid, Bilbao, Gandia i Vilanova i la Geltrú i, juntament amb aquestes, l’Associació de Videojocs de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (Video Games Associació Facultat d’Informàtica de Barcelona, VGAFIB) ha organitzat un any més la trobada internacional a la ciutat comtal, destinada a un màxim de 75 desenvolupadors.

Aquesta iniciativa facilita a l’estudiantat i a d’altres persones interessades en els videojocs una intensa experiència de treball col·laboratiu que els acosta a la pràctica professional del sector. Els prototips elaborats es publiquen al web de la Global Game Jam, i alguns han estat desenvolupats posteriorment fins esdevenir productes comercials.

Els participants a la Global Game Jam de Barcelona e citaran divendres, dia 25, a les 16 hores, i després de formar els grups, iniciaran la programació del videojoc, la qual tindrà lloc ininterrompudament fins al diumenge, a les 15 hores. A la sala Àgora s’habilitarà una zona de descans perquè els participants que ho vulguin no hagin d’abandonar el recinte. Diumenge a la tarda, els grups presentaran les seves creacions i es farà una valoració conjunta dels resultats. Les inscripcions per participar a la Global Game Jam es poden fer a través del web de la VGAFIB.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Brillantor d’una pantalla d’un dispositiu mòbil. L’ICFO desenvolupa una superfície anti-brillantor i anti-reflectant per a les pantalles dels mòbils L’Institut de Ciències Fotòniques, institut universitari de recerca adscrit a la Universitat ... [llegir +]
El període de matrícula a la UPC es reiniciarà al setembre El 14 de juliol es va iniciar el període de matrícula a la Universitat Politècnica de Catalunya ... [llegir +]
El projecte europeu Fall detector for the Elder (FATE) millorarà la seguretat de la gent gran Assagen un dispositiu que detecta les caigudes de gent gran i activa el 061 Investigadors del Centre d'Estudis Tecnològics per a l’Atenció a la Dependència i la Vida ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech