Esteu aquí: Inici > Més notícies > Inma Rodríguez, directora de l’EPSEB

Inma Rodríguez, directora de l’EPSEB

La professora Inma Rodríguez ha pres possessió del càrrec de directora de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB), el 14 de març, després de ser elegida en les votacions del 20 de febrer.

14/03/2017
La investigadora i professora Inma Rodríguez pren el relleu al capdavant de l’EPSEB a Francesc Jordana, que ha estat director d’aquest centre docent des del juny de 2008. Rodríguez ha pres possessió del càrrec el 14 de març, després que resultés elegida en les votacions del 20 de febrer, en què era candidata única i va obtenir el 84,79 % dels vots emesos.

equip directiu electe esab.En la candidatura l’han acompanyat alguns dels membres de l’equip de direcció actual, els quals, juntament amb altres de nova incorporació, ocupaan els càrrecs següents: Joaquin Montón, secretari acadèmic; Vicenç Gibert, sotsdirector d’Estratègia Institucional i Relacions amb Empreses; Ana Lacasta, sotsdirectora de Recerca, Doctorat i Promoció dels Estudis; Jesús Abad; cap d’estudis de Màsters i Relacions Internacionals; Juan José Rodríguez, sotsdirector acadèmic i cap d’Estudis d’Arquitectura Tècnica i Edificació; Rogelio López, cap d’estudis d’Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica i del Màster de Seguretat i Salut en el Treball, i Kàtia Gaspar, sotsdirectora de Qualitat i Estudiantat.

Inma Rodriguez és una de les sis dones que lideren centres docents a la UPC, juntament amb Rosa Argelaguet, directora de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM); Anna Bacardit, de l'Escola d'Enginyeria d'Igualada (EEI); Núria Castell, degana de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB); Neus Cónsul, directora de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), i Anna Gras, diectora de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB).

Llicenciada en Ciències Físiques per la Universitat de Barcelona; arquitecta tècnica per la Universitat de Girona i doctora en ciències físiques per la UPC, Inma Rodríguez és professora titular del Departament de Física. Imparteix docència a l’EPSEB, on és cap del Laboratori d’Acústica i Estalvi Energètic des del 2009, i també a l’ETSECCPB.

Inma Rodríguez ja va formar part de l’equip de direcció de l’EPSEB del 1991 al 1993, quan va ser sotsdirectora cap d’estudis d’Arquitectura Tècnica i Enginyeria Tècnica Topogràfica. Anteriorment, va ser secretària del Departament de Física Aplicada, integrat actualment en el de Física. És membre del Consell de Govern i del Claustre Universitari per l‘estament del PDI des de fa més de 15 any.

Com a investigadora, forma part del grup de recerca Interdisciplinari de Ciència i Tecnologia en Edificació (GICITED), enfocant la serva activitat de recerca en l’eficiència energètica, i la ciència i tecnologia en edificació. La seva expertesa també està relacionada amb la dinàmica cardíaca, àmbit en el qual ha realitzat diversos estudis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)