Esteu aquí: Inici > Més notícies > Inma Rodríguez, directora de l’EPSEB

Inma Rodríguez, directora de l’EPSEB

La professora Inma Rodríguez ha pres possessió del càrrec de directora de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB), el 14 de març, després de ser elegida en les votacions del 20 de febrer.

14/03/2017
La investigadora i professora Inma Rodríguez pren el relleu al capdavant de l’EPSEB a Francesc Jordana, que ha estat director d’aquest centre docent des del juny de 2008. Rodríguez ha pres possessió del càrrec el 14 de març, després que resultés elegida en les votacions del 20 de febrer, en què era candidata única i va obtenir el 84,79 % dels vots emesos.

equip directiu electe esab.En la candidatura l’han acompanyat alguns dels membres de l’equip de direcció actual, els quals, juntament amb altres de nova incorporació, ocupaan els càrrecs següents: Joaquin Montón, secretari acadèmic; Vicenç Gibert, sotsdirector d’Estratègia Institucional i Relacions amb Empreses; Ana Lacasta, sotsdirectora de Recerca, Doctorat i Promoció dels Estudis; Jesús Abad; cap d’estudis de Màsters i Relacions Internacionals; Juan José Rodríguez, sotsdirector acadèmic i cap d’Estudis d’Arquitectura Tècnica i Edificació; Rogelio López, cap d’estudis d’Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica i del Màster de Seguretat i Salut en el Treball, i Kàtia Gaspar, sotsdirectora de Qualitat i Estudiantat.

Inma Rodriguez és una de les sis dones que lideren centres docents a la UPC, juntament amb Rosa Argelaguet, directora de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM); Anna Bacardit, de l'Escola d'Enginyeria d'Igualada (EEI); Núria Castell, degana de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB); Neus Cónsul, directora de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), i Anna Gras, diectora de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB).

Llicenciada en Ciències Físiques per la Universitat de Barcelona; arquitecta tècnica per la Universitat de Girona i doctora en ciències físiques per la UPC, Inma Rodríguez és professora titular del Departament de Física. Imparteix docència a l’EPSEB, on és cap del Laboratori d’Acústica i Estalvi Energètic des del 2009, i també a l’ETSECCPB.

Inma Rodríguez ja va formar part de l’equip de direcció de l’EPSEB del 1991 al 1993, quan va ser sotsdirectora cap d’estudis d’Arquitectura Tècnica i Enginyeria Tècnica Topogràfica. Anteriorment, va ser secretària del Departament de Física Aplicada, integrat actualment en el de Física. És membre del Consell de Govern i del Claustre Universitari per l‘estament del PDI des de fa més de 15 any.

Com a investigadora, forma part del grup de recerca Interdisciplinari de Ciència i Tecnologia en Edificació (GICITED), enfocant la serva activitat de recerca en l’eficiència energètica, i la ciència i tecnologia en edificació. La seva expertesa també està relacionada amb la dinàmica cardíaca, àmbit en el qual ha realitzat diversos estudis.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Els cinc alumnes, durant la construcció del pavelló al Tongji International Construction Festival 2017 L’ETSAB, menció d’honor del Tongji International Construction Festival 2017 L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Carles Puigdemont, en el moment de la firma del Pacte Nacional per a la Indústria, juntament amb els agents econòmics i socials La UPC se subscriu al Pacte Nacional per a la Indústria La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’ha adherit, juntament amb altres universitats, ... [llegir +]
Membres de l'equip d'estudiants de l'ESEIAAT organitzadors Estudiants de l’ESEIAAT organitzen, per primer cop a Espanya, el concurs internacional universitari de construcció de coets La seu de l’associació europea d’estudiants d’enginyeria aeronàutica EUROAVIA a l’Escola ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)