You are here: Home > More news > La Universitat escala posicions al rànquing 'QS Top 50 under 50' i se situa entre les 25 millors universitats joves del món

New

A Europa, la UPC és la vuitena millor universitat de menys de 50 anys

En la recent edició del 'QS Top 50 under 50 2017-2018', la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) escala 7 posicions respecte l’edició anterior i se situa al lloc 25 de les millors institucions del món amb menys de 50 anys. La UPC es posiciona, a més, com a vuitena millor universitat a Europa i es manté líder entre les politècniques espanyoles.

13/07/2017
L’edició 2017-2018 del rànquing ‘QS Top 50 under 50’, publicada el 13 de juliol, posiciona les universitats segons el seu resultat a la darrera edició del rànquing general, el QS World University Ranking (QS WUR) i classifica les 150 primeres institucions al món amb menys de 50 anys de vida. Les variables analitzades es poden consultar a l’apartat 'Indicadors'.

En l’àmbit mundial, la UPC ha passat de la posició 32 a la 25, escalant 7 posicions respecte l’edició de 2017. A Europa, la Universitat escala al vuitè lloc i puja dues posicions respecte l’edició passada del rànquing mentre que, si considerem el sistema universitari espanyol, la UPC passa de la cinquena a la tercera posició. Pel que fa a les politècniques estatals, la UPC manté la seva posició de lideratge en aquest rànquing.

Follow us on Twitter Open link in new window
Latest news
From left to right: researchers Eduard Alarcón, Sergi Abadal—holding a tablet in his hands showing the logo of the project and a simulation that is being worked on—and Albert Cabellos Scientists from the UPC investigate reconfigurable and programmable metamaterials Creating materials with programmable electromagnetic properties, called software-defined ... [read +]
MareNostrum 4 MareNostrum 4 begins operation MareNostrum provides 11.1 petaflops of processing power for scientific research [read +]
UPC rises 46 places in QS World University Rankings 2018 The Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) has risen 46 positions and once again ranks amongst ... [read +]
In collaboration with:
Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología Science Year 2007 Ministerio de Ciencia e Innovación
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)