Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Cristina Cervelló Pastor, reelegida directora del Departament d’Enginyeria Telemàtica

Ha estat nomenada el 8 de novembre

Cristina Cervelló Pastor ha renovat el càrrec com a directora del Departament d’Enginyeria Telemàtica el 8 de novembre, lloc que ocupa des del 20 de setembre de 2012.

08/11/2016
Doctora en Enginyeria de Telecomunicació per l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), és professora titular de la UPC, on imparteix docència de màster i grau a l’ETSETB i l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC). També ha estat secretària del Departament d’Enginyeria Telemàtica del 2000 al 2003, i responsable de la secció departamental a l’EETAC del 2003 al 2009, i adjunta a direcció del mateix departament del 2009 al 2012.

Cristina Cervelló Pastor desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup Disseny i Avaluació de Xarxes i Serveis de Banda Ampla (BAMPLA), i ha coordinat i participat en diversos projectes d’R+D nacionals i europeus. Des dels seus inicis com a investigadora, ha col·laborat activament amb la Fundació i2CAT.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La professora i sotsdirectora de l'ETSAB Carolina Garcia i l'arquitecte Oriol Bohigas, davant l'exposició de la biblioteca del centre 'Oriol Bohigas. Portafoli' L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) ... [llegir +]
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)