Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Cristina Cervelló Pastor, reelegida directora del Departament d’Enginyeria Telemàtica

Ha estat nomenada el 8 de novembre

Cristina Cervelló Pastor ha renovat el càrrec com a directora del Departament d’Enginyeria Telemàtica el 8 de novembre, lloc que ocupa des del 20 de setembre de 2012.

08/11/2016
Doctora en Enginyeria de Telecomunicació per l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), és professora titular de la UPC, on imparteix docència de màster i grau a l’ETSETB i l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC). També ha estat secretària del Departament d’Enginyeria Telemàtica del 2000 al 2003, i responsable de la secció departamental a l’EETAC del 2003 al 2009, i adjunta a direcció del mateix departament del 2009 al 2012.

Cristina Cervelló Pastor desenvolupa la seva activitat de recerca en el grup Disseny i Avaluació de Xarxes i Serveis de Banda Ampla (BAMPLA), i ha coordinat i participat en diversos projectes d’R+D nacionals i europeus. Des dels seus inicis com a investigadora, ha col·laborat activament amb la Fundació i2CAT.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)