Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es renova el portal per al PDI i el PAS

Es renova el portal per al PDI i el PAS

El nou web incorpora l’actualitat i reestructura els continguts

30/06/2011
L’espai del web UPC destinat específicament al Personal Docent i Investigador (PDI) i al Personal d’Administració i Serveis (PAS) de la Universitat presenta una estructura renovada i incorpora continguts nous.

La millora del portal Personal PDI PAS té l’objectiu de facilitar l’accés als recursos disponibles al web i millorar la comunicació interna a la institució i s’ha dissenyat amb la col·laboració de diversos serveis i gràcies al suggeriments i propostes de moltes persones dels col·lectius als que s’adreça.

D’una banda s’ha modificat el menú d’aquest portal, que agrupa en les seccions “Entorn de treball”, “Suport a la docència”, “Suport a la recerca”, “Administració i eines de comunicació”, “Formació i mobilitat” i “Govern i legislació” tots aquells entorns i materials d’interès per als treballadors i treballadores de la universitat. Per facilitar l’accés als aplicatius i serveis més utilitzats, com ara el correu electrònic o la intranet de personal, s’han creat uns accessos directes des de la pàgina principal del portal.

D’altra banda, aquesta pàgina inicial ara incorpora notícies adreçades al PDI i el PAS. Els continguts audiovisuals, ja siguin vídeos o fotonotícies, són presents a la secció “En imatges”, mentre que “L’actualitat a un clic” recull novetats de diferents serveis i unitats que siguin d’interès per al col•lectiu. D’aquesta manera, el personal podrà consultar les notícies tan aviat es produeixen, tot i que es continuaran enviant quinzenalment per correu electrònic mitjançant el butlletí e-informacions.

L’agenda del portal conté els actes destinats al col·lectiu, i l’espai “Microclimes” obre un espai per compatir les fotografies dels campus, escoles, departaments i de tots els llocs que formen part del dia a dia de les persones que treballen a la Universitat.

El portal és un entorn al servei del personal de la UPC, que pot fer arribar els seus comentaris i suggerències sobre l’estructura dels contiguts i qüestions generals al Servei de Comunicació i Promoció, a través de l'adreça  info@(upc.edu), i sobre les notícies a l’Oficina de Mitjans de Comunicació, al correu oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Publicats els resultats provisionals de les eleccions parcials al Claustre Universitari El 31 d'octubre s'han publicat, a la Seu electoral electrònica, els resultats provisionals de les ... [llegir +]
La Marató finança un projecte de recerca del CETpD per millorar la qualitat de vida de les persones amb Parkinson El projecte 'Bloqueig en la malaltia de Parkinson: millora de la qualitat de vida amb un sistema de ... [llegir +]
Els investigadors Jordi Llorca i Núria Jiménez, al laboratori del Centre de Recerca en Nanoenginyeria (CRnE) de la UPC. Una recerca obre la porta a dissenyar catalitzadors a mida per fer més eficients els vehicles i els processos industrials Un equip dirigit pel professor Jordi Llorca, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)