Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es renova el portal per al PDI i el PAS

Es renova el portal per al PDI i el PAS

El nou web incorpora l’actualitat i reestructura els continguts

30/06/2011
L’espai del web UPC destinat específicament al Personal Docent i Investigador (PDI) i al Personal d’Administració i Serveis (PAS) de la Universitat presenta una estructura renovada i incorpora continguts nous.

La millora del portal Personal PDI PAS té l’objectiu de facilitar l’accés als recursos disponibles al web i millorar la comunicació interna a la institució i s’ha dissenyat amb la col·laboració de diversos serveis i gràcies al suggeriments i propostes de moltes persones dels col·lectius als que s’adreça.

D’una banda s’ha modificat el menú d’aquest portal, que agrupa en les seccions “Entorn de treball”, “Suport a la docència”, “Suport a la recerca”, “Administració i eines de comunicació”, “Formació i mobilitat” i “Govern i legislació” tots aquells entorns i materials d’interès per als treballadors i treballadores de la universitat. Per facilitar l’accés als aplicatius i serveis més utilitzats, com ara el correu electrònic o la intranet de personal, s’han creat uns accessos directes des de la pàgina principal del portal.

D’altra banda, aquesta pàgina inicial ara incorpora notícies adreçades al PDI i el PAS. Els continguts audiovisuals, ja siguin vídeos o fotonotícies, són presents a la secció “En imatges”, mentre que “L’actualitat a un clic” recull novetats de diferents serveis i unitats que siguin d’interès per al col•lectiu. D’aquesta manera, el personal podrà consultar les notícies tan aviat es produeixen, tot i que es continuaran enviant quinzenalment per correu electrònic mitjançant el butlletí e-informacions.

L’agenda del portal conté els actes destinats al col·lectiu, i l’espai “Microclimes” obre un espai per compatir les fotografies dels campus, escoles, departaments i de tots els llocs que formen part del dia a dia de les persones que treballen a la Universitat.

El portal és un entorn al servei del personal de la UPC, que pot fer arribar els seus comentaris i suggerències sobre l’estructura dels contiguts i qüestions generals al Servei de Comunicació i Promoció, a través de l'adreça  info@(upc.edu), i sobre les notícies a l’Oficina de Mitjans de Comunicació, al correu oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC, per primera vegada a la classificació general del rànquing de Xangai La UPC entra a formar part, per primer cop, de la classificació general de l’Academic Ranking of ... [llegir +]
El 23 de setembre, el fundador de La Fageda inaugurarà el curs acadèmic 2014-2015 El 23 de setembre, a les 11.30 hores, a l’auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC, tindrà lloc ... [llegir +]
Mapa de les forces físiques que les cèl·lules exerceixen durant la curació d’una ferida. Les cèl·lules estan marcades en blau, les forces en vermell i groc, i la ferida és la zona fosca al centre de la imatge. (Agustí Brugués, Xavier Trepat) Investigadors de l’IBEC descobreixen un nou mecanisme de curació de ferides Un grup d'investigadors de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) ha desenvolupat una ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech