Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es renova el portal per al PDI i el PAS

Es renova el portal per al PDI i el PAS

El nou web incorpora l’actualitat i reestructura els continguts

30/06/2011
L’espai del web UPC destinat específicament al Personal Docent i Investigador (PDI) i al Personal d’Administració i Serveis (PAS) de la Universitat presenta una estructura renovada i incorpora continguts nous.

La millora del portal Personal PDI PAS té l’objectiu de facilitar l’accés als recursos disponibles al web i millorar la comunicació interna a la institució i s’ha dissenyat amb la col·laboració de diversos serveis i gràcies al suggeriments i propostes de moltes persones dels col·lectius als que s’adreça.

D’una banda s’ha modificat el menú d’aquest portal, que agrupa en les seccions “Entorn de treball”, “Suport a la docència”, “Suport a la recerca”, “Administració i eines de comunicació”, “Formació i mobilitat” i “Govern i legislació” tots aquells entorns i materials d’interès per als treballadors i treballadores de la universitat. Per facilitar l’accés als aplicatius i serveis més utilitzats, com ara el correu electrònic o la intranet de personal, s’han creat uns accessos directes des de la pàgina principal del portal.

D’altra banda, aquesta pàgina inicial ara incorpora notícies adreçades al PDI i el PAS. Els continguts audiovisuals, ja siguin vídeos o fotonotícies, són presents a la secció “En imatges”, mentre que “L’actualitat a un clic” recull novetats de diferents serveis i unitats que siguin d’interès per al col•lectiu. D’aquesta manera, el personal podrà consultar les notícies tan aviat es produeixen, tot i que es continuaran enviant quinzenalment per correu electrònic mitjançant el butlletí e-informacions.

L’agenda del portal conté els actes destinats al col·lectiu, i l’espai “Microclimes” obre un espai per compatir les fotografies dels campus, escoles, departaments i de tots els llocs que formen part del dia a dia de les persones que treballen a la Universitat.

El portal és un entorn al servei del personal de la UPC, que pot fer arribar els seus comentaris i suggerències sobre l’estructura dels contiguts i qüestions generals al Servei de Comunicació i Promoció, a través de l'adreça  info@(upc.edu), i sobre les notícies a l’Oficina de Mitjans de Comunicació, al correu oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de ... [llegir +]
El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)