Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Estanislao Roca, director del Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori

Estanislao Roca, director del Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori

El professor i investigador Estanislao Roca ha estat nomenat, el 17 de febrer, director del Departament d’Urbanisme i Ordenació de Territori de la UPC, prenent el relleu de Carles Llop, que ocupava aquest càrrec des del 2008.

17/02/2015
El 17 de febrer, Estanislao Roca ha pres possessió com a director del Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori, càrrec que ocupava des del 2008 Carles Llop. Doctor arquitecte per la UPC, Roca és acreditat catedràtic d’universitat i professor d’Urbanisme de grau i postgrau a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

La seva activitat de recerca se centra en l’espai públic i el projecte urbà en la metròpolis contemporània. És membre del Grup de Recerca d’Urbanisme (GRU) i també del programa de doctorat en Urbanisme de la UPC, distingit amb la Menció d’Excel·lència.

Ha participat en diverses activitats docents en universitats d’àmbit internacional com el Politecnico di Milano, l’Ecole Nationale Supérieure d’Architecture Paris-Belleville, la Universidad Iberoamericana de Ciudad de México, The Chinese University of Hong Kong, la Universidade Eduardo Mondlane de Moçambic i la Universitat Rovira i Virgili, entre d’altres.

Estanislao Roca ha obtingut premis de reconegut prestigi com el Premi Lluís Domènech i Muntaner de recerca, atorgat per l’Institut d’Estudis Catalans; en l’àmbit de la docència el Premi a la Qualitat en la Docència Universitària de la UPC, en la modalitat d’Iniciativa Docent, i la Distinció Jaume Vicens Vives; en el camp professional ha rebut la Medalla d’Honor Europa Nostra i també ha estat guardonat amb un dels Premis Nacionals d’Urbanisme.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Taller de criptografia a la darrera edició de la Festa de la Ciència La UPC se suma, un any més, a la Festa de la Ciència amb jocs i tallers per a totes les edats Fer d’espies criptògrafics, participar en tallers de vol, muntatge de drons i de robots o en una ... [llegir +]
Estudiants de secundària, en una de les activitats organitzades per la UPC l'estiu de l'any 2016. Activitats per viure l’estiu més científic i tecnològic Campus d’estiu per resoldre reptes de ciència i tecnologia o per descobrir l’aplicació de les ... [llegir +]
El rector Enric Fossas donant els guants blancs al professor Kip Thorne L’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne, investit doctor 'honoris causa' per la UPC La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha investit, aquest dijous, 25 de maig, doctor ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)