Esteu aquí: Inici > Més notícies > Lliurament i exposició de treballs del 6è Premi UPC de Dibuix ‘Com serà el món d’aquí a 20 anys?’

L’exposició dels treballs participants es podrà visitar del 21 al 25 de gener a la Facultat de Nàutica de Barcelona (Plaça Pla de Palau, 18, Barcelona).

El proper 23 de gener, a les 10 hores, tindrà lloc a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB), el lliurament dl 6è Premi UPC de Dibuix ‘Com serà el món d'aquí a 20 anys?’, adreçat a estudiantat de primària. El dibuix de Lucía Saldaña, de l'Escola San Francisco, ha guanyat el primer premi, i el de Ferran Guardiola, del mateix centre docent, ha quedat finalista.

17/01/2013
El Premi UPC de Dibuix ha comptat, en la sisena edició, amb la participació de dues escoles del districte de Sant Martí de Barcelona: el Centro Escolar San Francisco i l'Escola Santa Maria dels Apòstols, els alumnes de les quals van presentar les seves visions particulars sobre com serà el món del futur. Enguany, el concurs s’ha organitzat amb la col·laboració de l’FNB de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), del Centre de Recursos Pedagògics de Sant Martí.

El dibuix guanyador, que va ser seleccionat pel jurat el 4 de desembre, ha estat el de Lucía Saldaña, del Centro Escolar San Francisco i serà la imatge del cartell de la propera convocatòria del Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat i per a projectes de cicles formatius de grau superior. Arquitectura, Ciència i Tecnologia Sostenibles, que té la finalitat de promoure l’interès i la recerca sobre temes relacionats amb la sostenibilitat, aplicada a la tecnologia.

També ha quedat finalista el dibuix de Ferran Guardiola, del mateix Centro Escolar San Francisco. Els dibuixos presentats han estat valorats en base a criteris de qualitat, originalitat en el concepte que volen transmetre, tractament dels aspectes de sostenibilitat i ús de materials reciclats per la seva elaboració.

El lliurament del premi tindrà lloc el proper dimecres 23 de gener, a les 10 hores, a l’FNB, en un acte que comptarà amb la participació del degà de l’FNB, Santiago Ordàs; el vicedegà de Relacions Institucionals i Promoció de la mateixa Facultat, Agustí Martí, i d’Enric Carrera, com a representant de la Càtedra Unesco de Sostenibilitat de la UPC.

L'autora del dibuix guanyador serà premiada amb un lot de productes escolars, i la seva classe del Centro Escolar San Francisco realitzarà una visita a les instal·lacions i laboratoris de l’FNB, així com a l’exposició dels dibuixos presentats al concurs.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logotip de la 5ena edició del Festival d'Arquitectura 48h Open House de Barcelona. L’ETSEIB participa al Festival 48h Open House BCN Dissabte, 25 d’octubre, d’11 a 14 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial ... [llegir +]
Coet suborbital que llençarà la NASA des de Spaceport America (Nuevo México, Estats Units) amb l'experiment dissenyat a l'EETAC. Un experiment de la UPC viatjarà de nou a bord d’un coet de la NASA La NASA llançarà des de Spaceport America (Nuevo México, Estats Units) un coet suborbital que ... [llegir +]
Per primer cop classificats entre els 500 primers del món al Rànquing de Taiwan La UPC es classifica per primera vegada al rànquing general, concretament al lloc 445 de les 500 ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech