Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > La UPC, finalista als Telefónica Ability Awards

Els premis reconeixen empreses i institucions de l’Estat que integren la discapacitat en la seva cadena de valor

La UPC, finalista als Telefónica Ability Awards

La UPC ha estat una de les 48 entitats finalistes dels Telefónica Ability Awards, que reconeixen empreses i institucions de l’Estat que desenvolupen models de negoci que integren la discapacitat en la seva cadena de valor, ja sigui com a empleats, proveïdors i/o clients.

18/01/2011
El 17 de gener s'han donat a conèixer els  nou guanyadors de la primera edició del premis Telefónica Ability Awards, en la qual han participat institucions públiques i empreses de diversos sectors com ara les tecnologies de la informació, la sanitat, les assegurances, el transport o les finances.

Sa Majestat la Reina Sofia ha presidit l'acte de lliurament dels premis, en el qual també han participat el president de Telefónica, César Alierta; el ministre d'Indústria, Comerç i Turisme, Miguel Sebastián, i la Presidenta de la Comunidad de Madrid, Esperanza Aguirre, entre altres personalitats.
La vicerectora de Relacions Institucionals de la UPC, Marisol Marquès, ha recollit el guardó que acredita a la Universitat Politècnica de Catalunya  com a finalista dels premis.

Els premis, creats per reconèixer i valorar a les empreses i organismes que integren  millor la discapacitat en el seu model de negoci, consten de tres categories absolutes, en que s'ha reconegut a Repsol, com a millor Gran Empresa, l'Hotel Entremares com a millor Pyme i Aena com a millor Institució Pública.

Els premis també inclouen sis categories principals, i la UPC ha estat escollida com a finalista en 4 d'aquestes categories:
  • A la categoria del Compromís de l'alta direcció i lideratge dels treballadors, la UPC ha estat finalista, entre altres iniciatives, per la implantació del Pla Director per a la Igualtat d'oportunitats 2007-2010 i una estructura de gestió que integra l'Oficina de Suport a la Igualtat d'Oportunitats i la Càtedra d'Accessibilitat. El guanyador d'aquesta categoria ha estat l'empresa d'alimentació Grupo Siro.
  • A la categoria de Desenvolupament professional i formació es destacava que el Pla Director de Formació 2008-2001 per al personal de Administració i Serveis de la UPC defineix un eix d'actuació que dóna suport a les polítiques de caràcter social de la universitat, en els àmbits formatius de la Sostenibilitat i la Igualtat d'Oportunitats. El premiat en aquesta categoria també ha estat el Grupo Siro.
  • A la categoria d'Orientació a clients es destaca la UPC pel servei d'acompanyament a la inclusió de les persones amb discapacitat, entre altres aspectes. L'Ajuntament d'Àvila ha guanyat en aquesta categoria.
  • A la categoria d'Accesibilitat es destaca que s'han elaborat plans d'accessibilitat i eliminació de barreres per a tots els campus de la UPC. El guanyador final ha estat Sanitas.

En les dues categories restants, Reclutament i Selecció i Prevenció i Retenció, han guanyat MRW i Capgemini, respectivament.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Mapa de les forces físiques que les cèl·lules exerceixen durant la curació d’una ferida. Les cèl·lules estan marcades en blau, les forces en vermell i groc, i la ferida és la zona fosca al centre de la imatge. (Agustí Brugués, Xavier Trepat) Investigadors de l’IBEC descobreixen un nou mecanisme de curació de ferides Un grup investigador de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) ha desenvolupat una nova ... [llegir +]
Brillantor d’una pantalla d’un dispositiu mòbil. L’ICFO desenvolupa una superfície anti-brillantor i anti-reflectant per a les pantalles dels mòbils L’Institut de Ciències Fotòniques, institut universitari de recerca adscrit a la Universitat ... [llegir +]
El període de matrícula a la UPC es reiniciarà al setembre El 14 de juliol es va iniciar el període de matrícula a la Universitat Politècnica de Catalunya ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)
© UPC Obriu l'enllaç en una finestra nova. Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech