Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El Campus Nord estrena sales d’estudi i servei de restauració

Com a part de la remodelació que s’està realitzant a l’antiga zona comercial

El Campus Nord estrena sales d’estudi i servei de restauració

El 19 de març van entrar en funcionament noves sales d’estudi a Campus Nord, amb una capacitat de 145 places d’estudi a més de 21 places de lectura amb connexió Wi-Fi.

28/03/2012
Els nous espais estan situats al mòdul A4, fent façana exterior cap el portxo d’entrada al campus des de la Plaça de les Constel·lacions, i estan formats per zones amb característiques diferents per donar resposta a les diverses necessitats de les persones usuàries, principalment estudiantat.

Així, s’han habilitat tres sales de treball en grup, una sala per a l’estudi en silenci i dues zones de butaques dissenyades per a la lectura o la conversa. Totes les sales estan equipades amb taules de diferents formes i capacitats, algunes d’elles amb connexió elèctrica.

En el mateix espai reformat, que ocupa 530 m2 del que anteriorment eren locals de de zona comercial (l’antiga CUP), està ubicada la nova seu Consell de l’Estudiantat, ubicat anteriorment a l’edifici Omega. Les obres han estat finançades dins del projecte Barcelona Knowledge Campus (BKC), distingit com a Campus d’Excel·lència Internacional.

Un servei de restauració a mida de la comunitat
També s’ha inaugurat també un nou espai de restauració a la Plaça de Telecomunicacions (l’antic Polimenú). L’empresa Sodexo ofereix la proposta The Unity per als espais destinats a la cafeteria i menjador d’autoservei, amb una oferta gastronòmica dirigida principalment a l’estudiantat universitari i amb un concepte de l’espai més adaptat a l’ús social que aquest acostuma a fer.

Pel que fa al restaurant situat a la planta primera (l’antic Notable), Sodexo ofereix una nova proposta de restauració amb menú diari i ofereix també solucions alternatives de menú o de càtering per a reunions de treball, congressos o d’altres activitats acadèmiques o professionals que es realitzen al Campus.

La transformació de la zona comercial és fruit dels acords als quals es va arribar a mitjans del 2011 amb els directors dels tres centres docents del Campus Nord: l’ETECCPB, l’ETSETB, i la FIB. Aquesta transformació es completarà amb els nous espais que a inicis d’abril es posaran a disposició dels Departaments per a professors visitants, la nova seu del Centre de Transferència de Tecnologia al Campus Nord i la instal·lació temporal de grups de recerca que fins ara no disposaven d’espais per a realitzar les seves activitats. En total, el Campus Nord recuperarà més de 1.500 m2 per a activitats acadèmiques.

Trasllats a l’edifici Til·lers
D’altra banda, el Centre d’Innovació i Tecnologia, el Parc UPC, el Programa Innova i la Unitat de Valoració de la Recerca s’han traslladat a l’edifici Til·lers, culminant així el procés d’acollir, en un mateix edifici, aquells serveis i òrgans institucionals més vinculats amb les relacions externes de la Universitat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de ... [llegir +]
El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)