Noticies

• Tu Graz i Wroclaw Tech, noves universitats sòcies de l'aliança

La signatura oficial de la incorporació ha tingut lloc el 20 de setembre, durant el VI Diàleg Unite! organitzat pel Politècnic de Torí.

• img-pdf

• La UPC participa en el VI Dialogue Unite! al Politécnico di Torino

Una delegació de la UPC encapçalada pel rector participarà en la trobada que reunirà del 20 al 22 de setembre a la ciutat italiana, els membres de les comunitats de les universitats sòcies de l’aliança universitària, incloses les recentment incorporades: la Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław (Wroclaw Tech), i la Universitat Tecnològica de Graz (TU Graz).

• La Universitat de Ciència i Tecnologia de Wrocław acull la reunió del Comitè Directiu de Unite!

Serà la primera vegada que totes les universitats Unite! visitin la universitat polonesa el 6 i 7 de setembre. Juan Jesús Pérez i Helena Martínez, delegat i sotsdelegada del rector de la UPC para Unite! participaran en la trobada.

• Unite! avança en la promoció de la ciència oberta

Anna Rovira, Cap d'Unitat dels Serveis Generals de Biblioteques de la UPC ha participat en l'Escola d'Estiu de Ciència Oberta que ha tingut lloc a la Universitat d'Aalto i forma part de la comunitat d’Unite! que treballarà en el suport a la ciència oberta

• Unite! rep nou finançament de la Comissió Europea per al seu desplegament

L’ aliança Unite!, rebrà nou finançament de 14,4 milions d'euros de la Comissió Europea, a través del programa Erasmus+, per esdevenir motor per a l'avanç d'una Europa verda i digital des de la innovació i l'educació superior. La implantació dels futurs graus europeus i d’un nou model de mobilitat i el desenvolupament d'una Escola Europea de Doctorat Unite! són alguns dels projectes clau a desplegar en la nova etapa.

• Unite! convida al PDI a fer aportacions a la caixa d'eines d'ensenyament en línia

La caixa d'eines té com a objectiu donar suport a la creació de plans d'estudi innovadors, nous mètodes educatius i idear cursos de formació per al professorat i el personal administratiu.

• Let's Unite! Coneix a Benedetta Gennaro

Benedetta Gennaro és la responsable dels serveis per a estudiants internacionals en la Technical University of Darmstadt. Dins de Unite! forma part del Grup de Treball 3 i coordina el subgrup de "Participació dels estudiants i centre d'acollida". Aquest equip se centra en la inclusió, la tutoria i la co-creació. També coordina el TF3 a la seva universitat informant sobre el treball realitzat des de Unite!. A nivell personal, li agrada cuinar les receptes de Ottolenghi i gaudeix especialment fent-ho amb amics. Li encanta fer senderisme en els Dolomites i, malgrat ser italiana, odia les temperatures càlides i el cafè.

• Let's Unite! Coneix Melina Nummi

Melina Nummi és la responsable de planificació de la mobilitat internacional en la Universitat d’Aalto. Dins de Unite! també treballa en el TF3, en el Centre de Mobilitat Conjunta i en el TF6 en Mobilitat per a tots els estudiants. El seu interès per fer possible la internacionalització per a tothom prové de la seva pròpia experiència, ja que ha estudiat i treballat fora de Finlàndia durant bastants anys abans de començar a treballar a Aalto. La internacionalització no és només el leit motiv de la seva feina, també de la seva vida personal i per això participa en el voluntariat de diferents projectes relacionats amb la internacionalització. A més, li encanta fer senderisme i passar temps a la natura. Per a ella, la millor manera de recarregar les piles és passar uns dies enmig del no-res, dormir en una tenda de campanya i amb un accés limitat a qualsevol tecnologia.

• New In&Out students event program.pdf

• resum projectes Seed Fund.pdf