Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Intel·ligència Artificial

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

El grau en Intel·ligència Artificial (GIA) té com a objectiu formar a professionals amb la capacitat d'identificar com les tècniques de la intel·ligència artificial (IA) poden oferir solucions innovadores a problemes de tecnologies de la informació en empreses i organitzacions, i d'aplicar-les de manera que aportin valor afegit.

La nova titulació inclou un ampli ventall d’àrees de la IA, com la representació dels coneixements, el raonament automàtic, l’aprenentatge automàtic, el processament del llenguatge natural (textos i veu), els agents autònoms, la robòtica cognitiva i la visió artificial. Tots els perfils tindran una formació transversal en ètica i impacte social.

La UPC es converteix en la primera universitat de tot l’Estat a oferir una formació oficial completa en IA, amb grau, màster i programa de doctorat.

4 anys
Càrrega lectiva
240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2021-2022
Idiomes

Consulta l'idioma d'impartició de cada assignatura a la guia docent dintre del pla d'estudis, i als horaris dels grups.

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Preus i beques
Preu aproximat per curs, 1.660 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Més informació de beques
La sol·licitud de les beques MEyFP per al curs 2022-2023 s’avança. Sol·licituds: del 30 de març al 12 de maig del 2022. Sol·licita-la dins del temini, encara que no sàpigues el que estudiaràs, o fins i tot, encara que no sàpigues si estudiaràs o no.

Lloc d'impartició
Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)
Títol oficial
Títol oficial.
Places nou ingrés
Places canvi d'estudis
Codi de preinscripció
Nota de tall del curs 2021-2022
11,876. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Els documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Tercer quadrimestre

• OptativaECTS
  • ProjecteECTS
Sortides professionals
  • Disseny i desenvolupament de solucions per al processament del llenguatge natural: traductors automàtics, assistents, interfícies, etc.
  • Disseny d’aplicacions de realitat virtual i augmentada.
  • Disseny d’interfícies per a robots, programació avançada i robòtica col·laborativa.
  • Construcció de sistemes intel·ligents en els sectors financers, de salut, de bioinformàtica, etc.
  • Optimització de processos productius en la indústria, el comerç i la distribució.
  • Emprenedoria: creació i gestió d’empreses innovadores en tota l’àrea dels sistemes intel·ligents.
  • Aplicacions i recerca en medicina, automòbils, xarxes socials, màrqueting, comerç, etc.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una tercera llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.

Versió per imprimir

Activitats per a futurs estudiants Consulta totes les activitats

Jornades de portes obertes

Sol·licita informació