Per què volem el CAU al Claustre de la UPC?

Cal una veu alternativa i reivindicativa al màxim òrgan de representació de la UPC, que lluiti pels drets i les llibertats de les persones treballadores i també per la defensa de les llibertats socials. Ara més que mai!

La universitat és el bressol i el motor del coneixement i de la cultura, de la ciència i de la investigació; però també de la defensa dels drets i de les llibertats, que els impulsa i els transfereix a la societat. Des del CAU-IAC sempre hem treballat per una societat més justa, igualitària, sense discriminacions i sense violències. I volem seguir fent-ho. Ja ens coneixeu, no tenim grans mitjans però som molt lluitadors, que no callem (ni amb mascareta), que fem el que diem i que expliquem el que fem i el que passa.

Per tot això:

• Defensarem l’autonomia universitària i l’utilitzarem per defensar els drets i les llibertats de totes les persones, en l’àmbit laboral i en el social. I això ha de quedar encara més clar al nostres estatuts UPC.
  • Exigirem i lluitarem la reversió de les retallades i defensarem els serveis públics.
  • Treballarem per una reforma dels Estatuts UPC que doni un pes i una representació equilibrada als diferents col·lectius de la comunitat UPC. Tant en la representació al Claustre com en el Consell de Govern i el Consell Social.
  • A través de la nostra presència al Claustre treballarem per incrementar la participació directa i democràtica dels membres de la nostra comunitat universitària.

Volem un Claustre que respongui les exigències ètiques, socials, polítiques i sindicals de la majoria de la nostra comunitat; compromesa en la defensa dels drets des de la radicalitat democràtica. Des de la base social de la nostra universitat, amb totes les persones de tots els estaments i de totes les empreses de servei al Campus, fins a la màxima representació institucional.

EL TEU SINDICAT, ASSEMBLEARI I REIVINDICATIU.

AL CLAUSTRE PER LA LLUITA DELS DRETS I LES LLIBERTATS.

NI AMB MASCARETA NO ENS FARAN CALLAR.

Candidats 2021 CAU-IAC al Claustre UPC:

MARTIN LLACH, NURIA                    UTG Camins

MARTIN MORILLA, JAVIER               UTG Industrials