Arxiu mensual: juny de 2014

El 21 de juny encerclem la Generalitat

el 21 de juny seguim, quanta dignitat poden resistir?

El 22M Marxa de la Dignitat continua en marxa, per fer fora els governs de les retallades i de la troika, encerclarem el Palau de la Generalitat, una mobilització contra el pagament del deute, per la renda bàsica, pels drets socials, per les llibertats democràtiques, contra les retallades, la repressió i la corrupció, per una societat d’homes i dones lliures. T’esperem!!

21junio_cartell

Més informació a :  Encerclem el Parlament (21-6-14)

Llegeix el Manifest 22M aquí : MANIFEST CATALUNYA

Recull de notícies 18 juny

INICI  setmana dignitat http://www.upc.edu/cau

Crida a participar a la Setmana de la Dignitat (23 al 28-6-14)

Més de 120.000 persones clamen per una escola en català i a desobeir la Llei Wert IAC.cat

Barcelona reclama el dret a decidir entre Monarquia i República eldiario.es

CAP PACTE, CAP REI, El poble català decideix               Crida unitària a la manifestació contra la monarquia i pel dret a decidir

Set raons per les quals la universitat espanyola és de les més cares d’Europa. Diarieducacio.cat

Un informe desmiente que la plaza escolar pública sea más cara que la concertada. eldiario.es

Somescola.cat en defensa de l’escola catalana

Somescola convoquem una cercavila multitudinària en defensa de l’escola catalana

La mobilització de Somescola.cat serà una marea verda per l’escola catalana

La marxa sortirà del passeig de St. Joan amb Gran Via i acabarà al passeig de Lluís Companys, on es llegirà un manifest i hi haurà actuacions diverses.

La coordinadora cívica i educativa fa una crida a la comunitat educativa i la societat civil catalana per defensar el model vigent.

somescola

Lloc de trobada:
Passeig de Sant Joan amb Gran Via

més info a :  http://www.somescola.cat/                                       US ESPEREM !!

ustec

Els sindicats USTEC·STES-IAC, STEI i STEPV   donen suport a la mobilització del 14J

El govern impulsa el pla de reforma de l’administració

FUNCIÓ PÚBLICA

Presentació del Pla de Reforma de l’Administració per part de la Generalitat :

El Pla de Reforma i modernització de l’Administració de la Generalitat i el seu Sector Públic.  per llegir-ho feu click a l’enllaç.

( Font USTEC – STEs   IAC )

Caldrà estudiar-ho en profunditat i analitzar les línies del Pla i les possibles conseqüències…  de moment aquí us deixem la presentació per la vostra informació, lectura i anàlisi crítica.

Recull de notícies 5 de juny

La Secretaria d’Universitats no permetrà la col·laboració amb l’ocupació israeliana de Palestina diarieducacio.cat

Com s’ha de governar la universitat? Un debat amb trajectòria diarieducacio

La UPV inicia un proceso de fusión de centros para reducirlos a 20  ELPAIS

El gabinet jurídic de CCOO en vaga contra els acomiadaments del sindicat LaDirecta

L’objecció fiscal com a acte de desobediència civil LaDirecta

L’ERTO a Panrico no convenç els treballadors, que mantenen la vaga CatalunyaPlural

Ocho partidos de izquierdas instan a la ciudadanía a reclamar un referéndum sobre monarquía o república.  eldiario.es

Recull de notícies 3 de juny

Manifestacions arreu de Catalunya per reclamar República i independència. La plaça de Catalunya de Barcelona s’omple de gom a gom de banderes estelades en el dia de l’abdicació de Joan Carles I.  elpuntavui.cat

La asamblea celebrada en Sol llama a la movilización hasta el día en que Felipe sea proclamado Rey eldiario.es

Los hospitales públicos catalanes incumplen el plazo máximo de espera para operarse LaMarea.com

La solidaritat amb Can Vies desborda el centre de Barcelona  IAC.cat

Més enllà de Can Vies. CatalunyaPlural.com

Interessant reflexió sobre la gestió dels centres socials a Bcn que convindria fos popular i a favor de la Plataforma de Gestió Ciutadana (que representa més de 30 entitats, com l’Ateneu de 9 Barris, Secretariat de Sants, Can Vies i moltes altres…)

Desobeir és una virtut El Diari de l’Educació :

L’escola pública ha de ser de tots, i per a tots. Si això es qüestiona, tenim no només el dret sinó el deure de desobeir, fent la millor escola que sapiguem fer

“Acabo el curs sense cobrar ni un euro de la meva beca”

El 34% dels universitaris catalans becats esperen encara l’ingrés de l’ajuda general del Ministeri d’Educació.   El Diari de l’Educació.

Los abogados se levantan contra las tasas y la reforma de la ley de justicia gratuita de Gallardón  eldiario.es

Wert y el (¿globo sonda?) del copago en la educación eldiario.es

Ni reines ni reis, ni a Catalunya ni enlloc.

COMUNICAT DEL CAU-IAC EN RELACIÓ A LES CONVOCATÒRIES D’AVUI A LES 20 h A LES PLACES DE LES CIUTATS I POBLES DE CATALUNYA

Des del CAU-IAC fem una crida a la participació en les concentracions convocades a les places de les ciutats i pobles de Catalunya a les 20 hores d’avui. Cal que el poble català exigeixi el seu dret a decidir i sigui solidari amb el poble espanyol perquè també pugui decidir el seu futur mitjançant el sistema polític que més representi la voluntat popular.

Ha arribat el moment de construir la democràcia des de baix eliminant els tòpics polítics heretats del franquisme i consolidats per un sistema polític capitalista allunyat de la democràcia real. Demostrem al PP, PSC-PSOE, CiU i d’altres similars, que el procés d’autodeterminació català no té marxa enrere i que les treballadores i treballadors tenim dret a decidir el nostre futur, a Catalunya i a la resta de pobles que actualment formen part de l’Estat Espanyol.

Ni reines ni reis, ni a Catalunya ni enlloc. Decidim el nostre futur.

2 de juny de 2014

CAU-IAC