Arxiu mensual: desembre de 2021

Amb salut i drets laborals

Des de la IAC ens posicionem per uns serveis públics, de titularitat i gestió pública, que prioritzin la seguretat de les persones; però que basin el seu funcionament de servei en els drets laborals. Això implica reactivar les mesures de contenció d’infeccions per fer front a la nova onada de contagis covid.

USTEC, donat l’increment exagerat de casos positius, tant entre l’alumnat com entre el personal dels centres, i el risc que aquesta situació comporta, exigeix el tancament immediat dels centres educatius, allà on la incidència és greu, abans de l’inici de les vacances escolars de Nadal (…) el contagi es produeix a les escolesEls índexs de transmissió als centres educatius s’han disparat de manera alarmant.

Tant USTEC com els CAU son crítics amb el fet de que encara no s’hagi actuat al respecte en els centres d’educació, formació i universitaris. Consideren que les mesures implementades als centres no són adequades ni suficients i que cal una revisió dels plans d’actuació. Entenent que educació i formació (a tots els nivells) ha de ser preferentment presencial, exigeixen responsabilitat i coherència per prendre les decisions que siguin necessàries per garantir la seguretat de la comunitat educativa i universitària i no descartar el tancament d’aules.

Font de la publicació: https://iac.cat/2021/12/20/amb-salut-i-drets-laborals/

La Fibromiàlgia, la SFC i la SQM presents als Pressupostos Generals de l’Estat 2022

La Fibromiàlgia, la Síndrome de Fatiga Crònica i la SQM seran presents als Pressupostos Generals de l’Estat 2022.

I tot això gràcies a la lluita i molt bona feina de la Plataforma Familiars FM-SQC-SQM que, tal com informen al seu web Plataforma Familiars FM-SQC-SQM: “…el propassat 25 de novembre es va aprobar al Congreso de los Diputados una esmena als Pressupostos Generals de l’Estat. Doncs bé, el programa “Tot es Mou” de TV3 en va donar la oportunitat per explicar-ho breument a la seva audiència. Podeu veure la intervenció que vàrem fer clicant aquí:” veure vídeo youtube

Més informació al web: http://plataformafamiliars.org/

Ho necessita   Té Fibromiàlgia. Entens que li està passant?

Punt de vista Familiars de persones afectades Logo