Vagues per les taxes i per l’educació 2M i 9M

Recolzem la protesta del sindicat estudiantil SEPC convocada pel 2M:  “…el proper 2 de Març cridem a totes les estudiants universitàries a VAGA, i posteriorment ocupar els carrers per exigir la rebaixa del 30% de les taxes, per la millora de les condicions de les estudiants dels Països Catalans. El 2 de març sortirem de les aules per a poder-hi sempre entrar: perquè volem estudiar.  Esgotades totes les vies: organitzades i combatives!”.

Més info: VAGA 2M: Prenem el carrer per recuperar l’educació!   Back Home

I també donem suport a les companyes del sindicat USTEC STEs (IAC) en la seva mobilització :

9 de març: vaga estatal contra la LOMCE

El proper 9 de març hi ha convocada a tot l’Estat una vaga a l’ensenyament, amb un ampli suport de les forces sindicals estatals. […] Us animem també a participar a les manifestacions que convocarem el dia 9 de març amb la resta de la comunitat educativa: sindicats, estudiants i famílies.

Fés click sobre la imatge si vols llegir més.