VAGA GENERAL 3-O

Contra la repressió i per les llibertats!

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic, com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre com a treballadors i treballadores amb l’instrument més preuat que tenim: la VAGA, agreujat perquè moltes de les actuacions policials han estat en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau s’han convertit en el lloc maltractat per la violència més absoluta.

A més, com ja us vam comunicar, hem legalitzat la vaga com a Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), per a què tots els treballadors i treballadores puguem expressar, de forma altre cop pacífica, que els nostres drets no poden ser atacats d’una forma tan desproporcionada. La IAC ha estat la impulsora de la coordinació amb d’altres sindicats on tots confluïm a convocar la vaga general demà, 3 d’octubre. Molts altres sindicats i organitzacions han donat el seu suport, però fem una crida a la resta de sindicats a sumar-s’hi. Aquesta agressió a tota la ciutadania no pot quedar sense resposta!

Ens omple de ràbia veure com les forces policials estatals han entrat, amb una barbàrie pròpiament feixista. Els fets passats aquest 1 d’octubre són tan greus que Europa i el món sencer han de ser testimonis que no ens quedarem callats veient com guanya la força vers la raó i que, en conseqüència, demà 3 d’octubre, ningú ha d’anar a treballar en defensa dels nostres drets i llibertats i contra la repressió.

La IAC és un ferm defensor del dret a l’autodeterminació del poble català (està en els nostres estatuts fundacionals) i, com a tal, no podem restar impassibles a com l’Estat espanyol, a través dels seus instruments, trepitja aquest dret i l’hem de defensar! També exigim la dimissió dels responsables d’aquests atacs a persones que volíem pacíficament exercir el nostre dret a vot, començant pel seu màxim responsable Mariano Rajoy.

Tothom està cansat, molts ens hem tancat als centres educatius mantenint les escoles obertes, moltes més hem defensat les urnes diumenge 1 d’octubre, però com a treballadores i treballadors hem de fer un altre pas a tot el món: respondre pacíficament a les agressions, que no és només un dret sinó un deure.

Tothom a la VAGA GENERAL DEL DIA 3 D’OCTUBRE!

Manifestacions unitàries demà 3-0:

Barcelona, a les 18h, en els Jardinets de Gràcia

Girona, pendent de concretar

Lleida, a les 18h, al carrer Lluís Companys, 1

Tarragona, a les 19h, a la plaça Imperial

I concentracions demà 3-O:

Tarragona, a les 11h, a la plaça Imperial

Reus, a les 12h, a la plaça Mercadal