Contra el decret 3+2

Suport a la vaga estudiantil

Aquesta setmana diferents organitzacions han programat jornades reivindicatives en contra del reial decret conegut com a “3+2”, aprovat per consell de ministres del govern del Partit Popular a proposta del controvertit J. I. Wert, que culminaran amb la jornada de vaga d’estudiants prevista pel 3 de març.

Des de la Secció sindical dels CAU-IAC a la UPC donem suport, ara i sempre, a aquelles mobilitzacions que reivindiquin una universitat pública de qualitat, al servei de la societat, de caràcter popular i, especialment, GRATUÏTA; és a dir: a l’abast econòmic de totes les persones.

És per això que ens identifiquem amb les causes i objectius que justifiquen aquesta convocatòria de vaga; amb l’esperança de que serveixi per enfortir la universitat pública.

Mantenim el nostre compromís de construcció d’una millor UPC al servei del conjunt de tota la societat; així com el compromís en la denúncia d’aquells que pretenen convertir la universitat pública en refugi de privilegis elitistes.

Secció sindical dels CAU-IAC a la UPC, 2 de març de 2016

Més infos:

Sisena vaga d’estudiants contra la reforma del 3+2.  Alumnes universitaris i de batxillerat estan cridats a mobilitzar-se el dia 3 de març.  El Periodico

Prou imposicions espanyoles i europees: Per una educació digna en una terra lliure, mai més una educació sense nosaltres!   SEPC  Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans