Graus de 3 anys a la UPC, i Avaluació del Personal

Fre als graus de tres anys a la universitat pública catalana

La UPC serà l’única que incorporarà el curs que ve un nou grau curt, però a preu privat. La Generalitat ordena retirar a última hora tres titulacions que la UB i la URV ja tenien a punt.

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que manté l’oferta de Disseny, Animació i Art Digital, una carrera de tres anys que, tot i estar sota el paraigua d’una institució pública, es realitzarà a les instal·lacions del centre privat CITM, a preu també privat (el primer curs costarà 6.300 €uros).             Llegeix la notícia sencera a :  El Periodico.cat

Ens ha agradat MOLT el núm.13 del Catacrac de les companyes de la CATAC-IAC, on posa en evidència les maneres de fer del nostre govern i del partit que tants anys ha ‘governat’ a Catalunya:

[  llegir text complet en format pdf aquí ]