Recull de notícies 20 octubre

Los funcionarios de justicia catalanes cobrarán en noviembre la paga extra del 2012.  El Periodico

La teoría de juegos aplicada a las relaciones laborales e incluso a las elecciones políticas.  O cómo conseguir explicar científicamente por qué los trabajadores en las elecciones sindicales prefieren votar a las candidaturas “patrocinadas” por la empresa.  Blog Laboro

Som 27 i Més,  Som 45.000!        “La comunitat universitària no pot obtenir una resposta del poder expressada en forma de displicència i anorreament de la seva protesta. Els principis rectors de la universitat són menystinguts i ignorats.” Carta d’un membre de la comunitat universitària pel procés penal conegut com a “27 i més”. els CAU-IAC creiem adient compartir-la.

Ajuntaments solidaris amb les represalies de la UAB  #Som27iMés     Alerta Solidària

La subcontractació de treballadors, una porta oberta a la precarietat i la il·legalitat. El Crític.