Notícies UPC i universitat 17 desembre

El claustre de la UPC assumeix amb àmplia majoria el repte de la reestructuració dels departaments.  Diarieducacio.cat

Els representants de la comunitat universitària han mostrat un ampli suport al projecte del rectorat que pretén reduir els departaments de la Politècnica de 42 a 23 en el proper any i mig.

L’EU2015: un pas més cap a la privatització de la universitat pública. LaDirecta

Amb la nova reforma universitària els graus passaran a ser de tres anys i els màsters de dos. L’especialització de la carrera costarà el doble.

El finançament públic de la recerca universitària a Catalunya va caure un 87% entre 2010 i 2012. Diarieducacio.cat

Canviar l’educació per canviar el món, per una acció educativa emancipadora.  Diarieducacio.cat

Tres problemas de la Universidad. ELPAIS  . La deficiente formación primaria y secundaria, los criterios endogámicos de selección del profesorado y la perversión de la autonomía y la democracia internas determinan el pésimo rumbo de la enseñanza superior.