RECLAMACIÓ PAGUES EXTRES 2013 i 2014

Benvolgudes companyes i companys,

Aquest matí [19/01/2015] presentarem en el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya el conflicte col·lectiu contra la Universitat Politècnica de Catalunya per la supressió de les pagues extres de 2013 i 2014.

La demanda de conflicte col·lectiu que presentem recull la petició del pagament de la paga extra de 2013 i la de 2014, i subsidiàriament la part meritada en el cas que el tribunal no reconegui el pagament  de la paga extra sencera, com ha passat amb la de 2012.

També reclamem subsidiàriament que ens paguin la diferència entre el percentatge de la supressió d’una paga extra i la supressió d’una catorzena part de les retribucions anuals de 2013. Com sabeu, al personal que teníem més de 14 pagues anuals ens retallaven una catorzena part del nostre salari anual, el que suposava un percentatge superior al d’haver retallat només una paga extra.

El passat 19 de desembre vam presentar la corresponent sol·licitud de conciliació davant del Departament d’Empresa i Ocupació. L’acte es va celebrar el 9 de gener amb el resultat de SENSE AVINENÇA perquè la Universitat Politècnica de Catalunya s’oposà a les reclamacions de pagament de les pagues extres pels motius que al·legaran en el judici. Continuarem informant.

Salutacions cordials
 Col·lectius Assemblearis d’Universitats (CAU-IAC)

Universitat Politècnica de Catalunya