Vaga estudiants 26 feb

Aquí teniu algunes informacions de premsa i la posició dels principals Sindicats d’Estudiants davant del decret del 3+2 i les seves raons per convocar vaga el 26F. Creiem que la CRUE a través dels rectors s’hauria d’haver plantat i negar-se a aplicar el decret.

Cuatro claves para entender las consecuencias del 3+2 Diarieducació

Defensar la pública és defensar el futur. El 26F VAGA estudiantil: diem NO al 3+2 i a l’EU2015!   SEPC

El 26 de febrer vaga d’estudiants contra el decret 3+2 AJEC

25 i 26 de febrer Vaga General d’Estudiants Sindicat d’Estudiants

Convocada una vaga d’estudiants el 25 i 26 d’aquest mes pels nous graus  ElPeriodico

“Los másters de dos años los hará quien pueda pagarlos, y eso rompe la igualdad de oportunidades” eldiario.es

El Gobierno carga a los estudiantes parte de los 1.500 millones que ha recortado a la universidad  eldiario.es

Continuarem informant, però el que és segur és que aquesta reforma, com d’altres que han sortit d’aquest ministre, difícilment pot ser bona per la societat.

Al CAU-IAC sempre hem defensat l’educació pública, gratuïta i de qualitat, a l’abast de tota la societat i no una educació econòmicament inaccessible per les classes treballadores.